diumenge, 24 de juny del 2012

LA NONA PROTAGONISTA

Hola, em dic NONA SUNYOL SALLÉS.




Vaig néixer a Barcelona el 16 de desembre de 2005.
Avui us presento en Jordi, el meu pare, i la Cristina, la meva mare, i m'ajudaran a fer de protagonista.
Tinc dos germans bessons, en Biel i en Jan, i tot i que l'Antònia i els nens i nenes de la classe els confonen, jo sé molt bé com és cadascú.
Mireu quina roba em posaven de petita.



La "peli" que més m'agrada mirar es la d'INDIANA JONES.


Quan sigui gran vull ser pintora i gimnasta, ara ja vaig a Salt a fer gimnàstica esportiva.
El meu conte preferit es titula LA POLSERA DE LA SIRENA.




Menjo de tot, però el pebrot no m'agrada gaire.
La meva cançó es titula TU ETS ESPECIAL, TU ETS AIXÍ. Aquesta cançó té una història: un amic dels meus pares la va composar pel dia del seu casament i el pare i la mare ens la canten quan anem a dormir.




Tinc dues mascotes preferides: els hàmsters i els conills.




M'agraden tots els colors però especialment el VERMELL  i el  GROC.
M'HA AGRADAT MOLT SER PROTAGONISTA!!!