diumenge, 17 de juny del 2012

EN DAVID PROTAGONISTA


Hola, sóc en DAVID GONZÁLEZ ACEN i vaig néixer  a Girona el 18 de novembre de 2005.
El meu pare es diu René i la meva mare es diu Adria i tots dos són molt bons. Avui m'acompanyen per explicar el dossier del protagonista.
La pel.lícula de PHINEAS I FERB, "A TRAVÉS DEL TIEMPO"
és la meva "peli" preferida.


De gran vull ser inventor de joguines de Lego i violinista.



El meu conte preferit és El CUCUT BARRUT, que hem treballat a l'hora de SEP, i hem representat pels alumnes de primer i segon.
Menjo de tot, però el que més m'agrada és el pollastre i els espaguetis.
La meva cançó preferida és la de FRERE JACQUES.
http://www.youtube.com/watch?v=5wyKqvCg4gs
La meva mascota preferida és un gosset que es diu TERRY i és dels meus avis.
El color que més m'agrada és el color VERMELL.
M'HA AGRADAT MOLT SER PROTAGONISTA!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

MI querido nino...eres el mejor. UN besito de Daisy