dimecres, 18 d’abril del 2012

L'ANA MARIA PROTAGONISTA
Hola, sóc l'Anna Maria i amb l'ajuda de la meva mare que es diu Mariana i el meu pare, en Nicolae, us explicaré coses sobre mi.
Vaig nèixer el 3 de gener del 2005 a RUMANIA i sóc la més gran de la meva classe.
La ciutat d'on vinc es diu BRAILA.

Sabeu on és RUMANIA? Mireu el mapa!!
M'agrada jugar amb l'ordinador i dibuixar.
M'agrada molt mirar en TOM i JERRY
De gran vull ser ARTISTA!!!!!
El meu conte preferit és el de "La Caputxeta Vermella"
SI EL VOLEU SENTIR CLIQUEU EL SEGÜENT ENLLAÇ
http://youtu.be/UKwJ4Zg3SUw

Les meves cançons preferides són "No estiguis trist" que és la cançó que vam cantar per Nadal i "Brilla" que la vam cantar el dia de la PAU. Les podeu escoltar totes dues en el bloc de Música de l'escola.
La meva mascota preferida és el GOS.
I color més bonic per mi és el LILA!!!!!!!!!!!!!!!!
M'ha agradat molt ser PROTAGONISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!