dimecres, 18 d’abril del 2012

EN JAN PROTAGONISTA
Hola em dic Jan i amb l'ajuda del meu pare, l'Ivan i la meva mare, la Raquel, us explicaré coses sobre mi. La meva mare quan era petita va estudiar en aquesta mateixa escola. Vaig nèixer a Campdevànol, a Camprodón, i de ben petit vaig venir a viure a Santa Coloma. Tinc una germana que es diu Noa i que aviat farà 3 anys. Això vosaltres ja ho sabeu, que m'agrada molt jugar amb la pilota. Jugo a Futbol amb el Farners. La peli que més m'grada mirar és HERCULES de Walt Disney. De gran vull ser FUTBOLISTA!!!!!!! i m'agradaria jugar amb el FC BARCELONA, el meu equip favorit (com el meu pare!!!)
El meu conte preferit és el dels "Tres Porquets"!!!!!

La cançó que més m'agrada és
"Yo te esperaré" de
Cali & El Dandee.
L'hem cantat i ballat !!!!!





Tinc 7 gats i 2 gossos. La meva gata preferida és la NINA, dorm amb mi cada nit!!!!!




EL color que m
és m'agrada és el vermell!!!!
M'ha agradat molt ser el PROTAGONISTA !!!!!!!