dimecres, 29 de gener del 2014

CABARET PATUFET


CABARET PATUFET

Dimecres al matí tots els de primer i segon vam anar al teatre a veure una obra. Hi havia un noi que tenia una guitarra i una noia que cantava tot explicant contes. Hi havien molts personatges com: en Patufet, un Nemo, un esquirol, un elefant, la Rateta que escombrava l'escaleta, un gat, un porc, un drac, una nina i un cavaller.
M'he assentat al costat de la Dolors i de la Yaiza i m'he trobat el meu cosinet. M'ha agradat molt perquè han cantat moltes cançons.
 
Alba

CABARET PATUFET

Avui he anat amb la classe a veure una obra de teatre que es deia PATUFET CABARET, i m'ha agradat molt. El personatge que més m'agradat es en Patufet. Feien cançons , endevinalles i teatre. 
De personatges hi ha: en Patufet, la Rateta, el gat, el sol, la lluna i el núvol.

Ivan

CABARET PATUFET

Aquest espectacle són dos contes barrejats: en Patufet i la Rateta que escombrava l'escaleta.
Havien tres coses: cançons, titelles i endevinalles.
La part que més m'ha agradat. és quan estaven a la festa. A la festa va aparèixer un drac i es va menjar tots els animals de la festa. L'espectacle m'ha agradat molt.
LLuc
CABARET PATUFET

Aquest dimecres hem anat a veure una obra de teatre. Representaven contes que ja coneixia, però variats i diferents.
El que més m'ha agradat a sigut TOT !!!!!. Tot perquè eren totes les representacions molt espectaculars.
Rut
CABARET PATUFET

Hem mirat un conte d'en Patufet. Un senyor tocava la guitarra i explicaven cançons. Cantaven moltes cançons. Hem jugat al joc de les endevinalles. El conte que m'ha agradat és el conte de la rateta i el conte del sol i la lluna.

Zaynab
CABARET PATUFET

Dimecres 15 de gener hem anat al teatre a veure una obra de teatre que es deia Cabaret Patufet. M'agradat com endevinaven paraules i el que més m'agradava era que el drac es menjava els nostres amics animals.
El que més i més que m'ha agradat era que Sant Jordi matés al drac.
Hi havia un senyor que tocava la guitarra i una senyora que explicava contes.
Youssef.