dimecres, 15 de febrer del 2012

MARTINA PROTAGONISTA

Hola, Sóc al Martina i amb ajuda de la meva mare i el meu pare us explicaré coses sobre mi.
Visc en una masia, molt a prop del poble de Santa Coloma, amb la meva mare, pare i la meva germana petita que fa P3.
M'agrada jugar amb la Nintendo, però també disfruto molt jugant a fora a casa amb la bicicleta, o anant al riu.
El meu pare ha fet un petit park amb diferents construcions de fusta on m´ho passo molt bé.
La pel·licula que més m'agrada és Madagascar.

De gran vull ser policia, com el meu pare!!!!!
El meu conte preferit és el de la Caputxeta Vermella!!!!

Les cançons que més m'agraden són: Camins de Sopa de Cabra i Brilla, que la vam cantar el dia de la PAU.
Tinc dos cavalls: en Grisley i l'Andrew , un gos que es diu Huck i i una gata que es diu Kitty. Els veieu?

El color més bonic és el vermell!!!!

M´ha agradat molt ser la protagonista !!!!!!!