dimarts, 17 de gener del 2012

POL ESTEVA PROTAGONISTA


Hola, em dic Pol Esteva i amb l'ajuda de la meva mare us explicaré coses sobre mi.
Vaig néixer el 13 de gener del 2005.

M'agrada molt jugar amb la wii. I anar a buscar bolets amb la meva família. En conec un munt de bolets!!!!!

La peli que més m'agrada mirar és "L'Edat de gel 3". És una aventura d'una colla d'amics que s'ajuden.


De gran vull ser FUTBOLISTA!!!!! Amb la meva família anem sovint a veure el Barça al Camp Nou!!! M'agrada molt cantar l'himme del Barça!!!!

Els meus contes preferits són els d'en Geromino Stilton. Una de les cançons que més m'agrada és "Ai se eu te pego" del cantant Michel Teló. A vegades la ballem a casa. Tinc un gos que es diu TRO i un hàmster que es diu TAU.

El color que més m'agrada és el VERMELL.

M'ha agradat molt ser el protagonista!!!!! Al final amb una colla de nens de la classe hem cantat i ballat la cançó que ara més m'agrada!